18. března 2014

MARCH BOOK PHOTO CHALLENGE 18

Měsíc březen - měsíc knih. Účastním se projektu March Book Photo Challenge (děkuju blogu http://books-cupcakes.tumblr.com/ za skvělý nápad), každý den zveřejnit fotku na dané téma. Pro dnešní den to je MAKES ME SMILE:

Možná se mi budete smát (i když přesně tohle je dnešní téma, takže jsem asi splnila :-D ), možná máte úplně jiné zkušenosti, možná i vy tyhle knížky znáte. Ač jsem tomu nikdy nevěřila a většinou mi to přišlo spíše trapné, než co jiného, párkrát jsem na to narazila ve špatné náladě a světe div se, donutilo mě to usmát se! Ty příběhy jsou občas sentimentální, infantilní a už předem víte, jak to má působit. Nečetla bych to emočně střízlivá, ale emočně opilá to čtu moc ráda :)




4 komentáře:

  1. Mamka teď měla pro psí duši a ta byla moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem taky viděla, ale té se bojím, vím, že by ty příběhy sice byly krásné, ale smutné a že bych to hodně těžko nesla :(

      Vymazat
  2. Tak tohle vůbec neznám! :) zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji si když už ne koupit, tak alespoň půjčit, třeba se tito zalíbí, jsou to takové krátn příběhy, povídky co mají "pohladit po duši" a většina je vážně miloučkých. Jsou různé druhy/typy, tyhle obecné mají uvnitř kategorie a je tam od všeho něco, Pro psí duši je zaměřený na pejsky, Pro přátelé je zaměřená na přátelské historky apod :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...