2. dubna 2014

ČTU A NOVINKA V MÉ KNIHOVNĚ

Shrnutí toho, co mě (a tím pádem i vás) v blízké době čeká :)

Čtu:
 Pak se chystám na:


A včera jsem dostala, jsem zvědavá, vypadá to dobře, Návrat z temnoty

Anotace:

Bylo jí třináct, když se ztratila. Zmizela své rodině, přátelům, světu. Když se zčistajasna objevila, zjistila, že jí chybí velký kus sebe samé.

Šestnáctiletá Angie Chapmanová se po třech letech od svého záhadného zmizení vrací domů. Z toho období si nic nepamatuje, jako by jí někdo vymazal všechny vzpomínky. Musí si poskládat příběh o všech hrůzách, které prožila, aby získala nazpět svůj život.

Liz Coleyová napsala znepokojivý, avšak fascinující psychologický příběh o křehkosti lidské mysli, o léčivé síle odvahy, naděje a lásky.

4 komentáře:

  1. Deset žen jsem četla a moc se mi to líbilo. Dámu s kameliémi jsem taky četla a líbilo se mi to. Ve stínu černých ptáků jsem dostala šanci si přečíst, tak se na to těšímt aky. A Návrat z temnoty vypadá taky hodně zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  2. Ve stínu černých ptáků - taky se chystám a už teď se bojím. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné knižky :) Hlavne Návrat z temnoty, ten si chcem dlhšie prečítať :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mmm lákáš mě úplně na všechny knihy. Na ptáky se fakt těším (to zní dost úchylně) a Deset žen bych také ráda přečetla. Dámu s kaméliemi znám :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...