21. dubna 2014

MÝTY A FAKTA O MNĚ 3

Co mám u ostatních blogerů ráda, jsou články x fakt o autorech blogu. Dozvědět se něco nového, já nevím, nemám prostě ráda jen knižně zaměřené blogy nebo kosmeticky nebo prostě jednostranně, kdy vůbec nevím, kdo to píše. Neříkám, že chci jméno, adresu a rodné číslo! Jen chci poznat toho člověka. Vím, že to píšu často, protože mi přijde, že se to z blogů vytrácí a mrzí mě to. Takže taky je pár faktů o mně :)

  1. Mám ráda svíčky, pálím je všude a pálím je často. Ráda koukám do plamínku, jak se třepotá :) Nejradši mám vonné, ale ne každá voní hezky. Občas je to jak vůně na záchod nebo prací prášek, blee.
  2. Jednou z mých neřestí jsou energetické nápoje. V době studia jsem se tím prolévala horem dolem a jak všude píšou, že je to návykový, tak asi vážně bohužel je, nemůžu se toho zbavit. Pravdou je, že mi docela chutnají, některé, ne ty, co chutnají jako jarová voda :) Ale vím, že vááážně nejsou zdravé, takže se toho snažím zbavit. Občas si je ještě dávám u učení nebo když musím po nocích dělat něco do práce, ale nikdy mi asi nepřišlo, že by mě to nějak energeticky nabudilo :-D Takže radím, nepijte to!
  3. Ujíždím na placičkách. I když to asi pro vás není už nic nového, co? Tak jen kdyby to náhodou ještě někdo nezaznamenal :) 

Zapojte se taky a povězte nám něco o sobě! A hoďte mi sem do komentářů odkaz, ať se můžu podívat a neprošvihnu vás, budu moc ráda :)

10 komentářů:

  1. Energeťáky je i má neřest. :-D
    Si třetího ťukneme :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? :-D a jaký preferuješ? abych věděla, co s sebou třetího nakoupit :-D

      Vymazat
    2. Semtex a Big shock obyč. a ty?

      Vymazat
    3. semtex ten černočervenej a bigshock zlatej nebo pomeranč nebo tropical :)

      Vymazat
    4. Takže stejný :-) a ještě co mlsáš?

      Vymazat
  2. Energeťáky zbožňujem aj ja ... tiež sa vyhováram na školu ale pijem ich hlavne preto že mi chutia :D (najradšej Hell :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zajímavý je, že někomu chutnají hrozně moc a někdo tu chuť přímo nesnáší :-D energeťák Hell neznám, asi máte nějaký jiný, doufám, že ne lepší :-D

      Vymazat
    2. To vážne nemáte Hell ? :O U nás je teda dosť populárny :D A má aj viac príchutí a krásne obaly :) Keby bol nejaký česko-slovenský blogerský zraz doniesla by som ochutnať :D

      Vymazat
    3. Fakt nevím, třeba se u nás akorát jinak jmenuje :-D Hoď mi do mailu fotku, třeba to poznám :-D A těším se na československý sraz, že mi dovezeš ochutnávku :-D Taky ti přivezu nějaký náš ;)

      Vymazat
  3. Přiznám se, že tím prvním odstavcem jsi mě celkem vyděsila. :-D Je pravda, že se také ráda dozvím něco o autorech mých oblíbených blogů, ale sama jsem ještě nic podobného nesepsala. Ale teprve začínám, tak se spíš soustředím na to, abych psala dobré recenze. :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...