26. dubna 2014

POZNÁVAČKA 1

Tak jsem udělala, jak jsem slíbila. Napsala jsem několika svým oblíbeným blogerům a určitě s oslovováním ještě nekončím. Poprosila jsem je o zodpovězení několika otázek. Snažila jsem se, abychom se o nich dozvěděli něco nového a zajímavého a zároveň aby to nebylo moc dlouhé a otravné, jak pro ně tak pro vás. Snad se mi to povedlo. 

Nevěděla jsem, kým začít. Zda nejoblíbenějším? To jsem se ale nemohla rozhodnout. Nebo s těmi co znám nejdéle či nejvíce? Dopadlo to tak, že z těch, co už mi odpověděli (moc moc děkuji), jsem náhodně vylosovala jednoho človíčka a teď se s ním tedy blíže seznámíme. Já jsem se dozvěděla mnoho nových a zajímavých věcí, moc se mi rozhovor líbil. A kdo že to tedy je?

  • Tvé jméno, případně přezdívka, pokud ji v netovém světě používáš místo jména.
Maťa Wolf, ale stačí len Maťa.

BLOG:

  • Tvůj blog, adresa, krátce ho popiš, na co se zaměřuješ, co píšeš a tak :)
Svet kníh: http://books-mylife.blogspot.sk/ Ja píšem o knihách. Svoje názory, postrehy, myšlienky. Myslím, že vkladám do blogu kus seba.

  • Klasické, co ti blog dal a vzal.
Blog mi dal toho veľmi veľa. Nielen knihy, ale spoznala som aj kopu skvelých ľudí a podobne. Ale nemyslím, že by mi niečo vzal. Možno trochu času, ale treba predsa niečo obetovať, nie? :)

  • Na jaký svůj blogový projekt / článek jsi extra hrdá a proč.
Uhm, tak to musím porozmýšľať :D Myslím, že na môj Veľkonočný blogtour, ktorý momentálne prebieha. Podarilo sa mi osloviť veľa skvelých autorov a získať výborné ceny a proste... som na seba pyšná, no. Dalo mi to veľa zabrať, ale myslím, že to stálo za to :)

  • Jak dlouho po začátku blogování jsi začala s někým spolupracovat? Kdo byl první? Jak se to celé seběhlo? Jaké spolupráce si nejvíce vážíš a proč.
Ako prvé som začala spolupracovať s Fragmentom, myslím, že to bolo tak po dvoch mesiacoch. Ale vďaka nejakým ich technickým problémom mi prišli prvé knihy tak o ďalšie dva :D Prvý recenzák mi prišiel z Literami. A vážim si každú spoluprácu, ale najnadšenejšia som z tej s Albatros media vzhľadom k tomu, že im patrí aj CooBoo a to asi vysvetľovať netreba :)

  • Jaká je tvá vysněná spolupráce, může to být i neexistující, například s prezidentem, a proč :)
Tak s prezidentom by som asi nepotrebovala spolupracovať, ale bolo by fajn spolupracovať s niekym, od koho by som mohla mať AKÚKOĽVEK knižku. Nezáležalo by na autorovi, vydavateľstve... Proste by som si mohla vybrať čokoľvek.

  • Nahoď tři své oblíbené blogy, ať se podíváme.
http://vendeadreams.blogspot.sk/
http://spacewithbooks.blogspot.sk/
http://arvaripise.blogspot.sk/ (hádam nevadí, že tento nie je knižný)

MÝTY A FAKTA:

  • Nejoblíbenější nápoj a jídlo.
Najobľúbenejší nápoj... Ja neviem, káva? Ja som nikdy nemala najobľúbenejší nápoj :D Ale jedlo... Pizza! Najlepšie syn, šunka, šampióny, kukurica. Ale zbožňujem tiež zemiakový šalát!

  • Kraj, kde bydlíš, pokud chceš prozradit, můžeš i město, pokud chceš, můžeš nás pozvat na konkrétní adresu :-D
Bývam blízko Trenčína, v takom malom meste menom Nová Dubnica.

  • Znamení zvěrokruhu.
Blíženec!

  • Máš nějaké sourozence? Jak s nimi vycházíš?
Mám mladšieho brata. A vychádzam s ním tak, ako človek môže vychádzať s bratom, ktorý sa práve dostáva do puberty a je to dosť otravné :D Ale mám ho rada. I keď to väčšinou nedávam moc najavo.

  • Studuješ? Pracuješ? Na jakou kariéru se chystáš? :)
Študujem. Chodím na Strednú umeleckú školu, ale tam ma to moc nebaví a nechcem sa tomu venovať aj v budúcnosti. Myslím, že by ma bavilo byť psychologičkou. Alebo ešte lepšie psychiatričkou. Ja viem, som divná.

  • Sportuješ? Závodně nebo ve volném čase?
Ja som bola vždy športový antitalent a najviac neznášam beh :D

  • Máš na něco úchylku? Tím myslím, jako třeba já na odznáčky, ty na? :)
Knihy. Či to sa neráta, keď je to samozrejmé? Mám úchylku na niektoré seriály, hercov a tak... Ale zas nič hrozné :D

  • Jak vypadá tvá ideální dovolená?
Ja by som chcela strašne navštíviť Londýn. A Cardiff, tam je výstava Doctora Who, takže keby si chcel niekto získať moje srdce, tak vie, kam ma vziať :D Tiež by som neodmietla taký Paríž, Atény, Los Angeles,... alebo nejaký úžasný ostrov s nádhernými plážami a tak.

  • Jak vypadala tvá nejhorší dovolená?
Ja veľmi na dovolenky nechodím a z tých pár, na ktorých som bola asi neviem vybrať najhoršiu.

  • Piercing / tetování a tvůj názor na to?
Vždy som strašne chcela tetovanie! A asi nielen jedno. Ale chcela by som si nechať na zápästie vytetovať nápis Never stop dreaming. A pod tým asi znak darov smrti. Umm... A po piercingu som nikdy netúžila. Väčšinou sa mi ani nepáči. Keď už, tak v obočí, alebo občas v perách, ale to pristane málokomu.

  • Oblíbené filmy, seriály, skupiny, písničky?
Fajn, pôjdem porade. Filmy: čokoľvek od Marvel, hlavne Avengers, ďalej napríklad Podfukári, Lekcie neslušného správania, St. Trinians a tak ďalej... Seriálov pozerám pomerne dosť, ale moje obľúbené sú Doctor Who, Sherlock a Teória veľkého tresku. Čo sa týka hudby  mám moc rada Rhapsody of fire, Lanu Del Rey, Helloween a kopu ďalšieho. V poslednej dobe počúvam dosť často Chameleon circuit alebo proste soundtrack k Doctorovi. Ale to je zas tá moja úchylka :D Pesničky... Alice Cooper - Love is loaded gun, Hell is loving without you, This maniac is lov with you. Rhapsody of fire - Neve rosso sangue, Wings of destiny a prakticky čokoľvek... Chameleon circuit - Sound of drums, Mr. Pond. A Fine Frenzy - Almost lover... A kopu ďalšieho :D 

ČTENÍ:

  • Kolik času denně trávíš čtením?
Koľko sa dá. A nakoľko ma práve čítaná knižka baví.

  • Kde nejraději čteš?
Vo svojej milovanej postieľke!

  • Máš nějaké čtecí rituály? Pojmi to jak chceš :)
Vždy, keď začínam čítať nejakú knihu, tak sa pozriem, koľko má strán. A potom počas čítania kontrolujem, koľko mi ešte ostáva do konca :D

  • Čtečka nebo knížka?
Čítačku nemám, takže knižka. A aj tak... niet nad klasické knihy!

  • Vlastní kniha nebo půjčená z knihovny?
Keď som nemala blog, tak väčšina kníh bola z knižnice, ale teraz mám už skoro všetky vlastné. A ono je to tak lepšie.

  • Co jsi dočetla, co čteš a na co se pak chystáš?
Dnes som prečítala knižku od Tima Burtona Ústričkova smutná smrť a jiné příběhy, ale to bola asi desať minútová záležitosť. Ale bolo to skvelé! Predtým som ešte čítala krásnu knihu Motýlik od slovenskej autorky Sylvie Mozerovej a známejšie Bohovia Olympu - Neptúnov syn od Ricka Riordana. Akurát čítam Lov (Hon) a vôbec ma to nebaví, je to príšerné! :D A chystám sa na Nezabudni na mňa od Alexandy Potterovej, Zber kostí (Kostičas), Seduktora a Polozlého :) Zatiaľ :D Veď ono sa to ešte nazbiera :D

Díky za rozhovor a přeju hodně úspěchů v blogování i ve všem kolem ! :)

23 komentářů:

  1. Super, výborný nápad, budu hltat každého bloggera. Jak často bude?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Jak často nevím, spíš asi nepravidelně a náhodně :)

      Vymazat
  2. pěkné, zajímavé a vtipné :-) u těch úchylek bych už spíš počítala s tím, že knihomolství je prostě součást života, žádná úchylka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro nekoho soucast, pro nekoho uchylka, treba moje mamka precetla v zivote max tak noviny, ale zase dela jiny veci, co jsou pro me ujety :-D

      Vymazat
  3. Jo, tenhle projekt se mi zamlouvá :) Jak už jsem psala x-krát, ráda se dozvím víc o blogerech a blogerkách :) Nejen to, jak se jim líbí knížky, ale i to, jací jsou mimo knižní a blogový svět :) Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, taky se ráda něco dozvím, ale moc lidí se k tomu nemá, takže je rovnou vyzpovídám a je vyřešeno :-D

      Vymazat
  4. je to super nápad :) ... je fajn se dovědět něco víc a třeba člověk zjistí, že má nějakou společnou knižní úchylku s někým :D

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní nápad. :) Je skvělé se něco nového dozvídat nebo i poznat blogera, kterého neznám! :) :D Těším se na další!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, divím se, že to nenapadlo někoho už dřív, to jsem tu jenom já tak moc zvědavá ?? :-D další bude brzo, pravděpodobně ještě dnes ;)

      Vymazat
  6. Skvělý! Zajímavé informace, už píšu odpovědi, ale znáš to milion úkolů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo milion ukolu :) ale ty mas hlavne relaxovat tak v klidu! :)

      Vymazat
  7. Mňa vždy fascinovali tetovania 8) ale bojím sa bolesti, takže by som si to nedala urobiť. Pearcingy sa mi zase vôbec nepáčia. Takému rockerovi to dodáva super look, ale väčšinou ma to znechucuje, keď si predstavím, kade to vedia 8D Takisto tie tunely v uchu ma odpudzujú. Majú niektoré moje kamošky a to sa vždy kukám cez to a no je to proste nechutné pre mňa 8D Ale každého osobná vec, čo si na seba dá 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám piercingy jenom v uších, teda ale prostě obyčejný náušnice, ty tunely taky nemám moc ráda, když tam je díra, že tím prostrčíš prst... :-D tetování bych moc chtěla, ale děsí mě na tom ta definitivnost, jako že je to navždy... asi si dám nalepovací.. :-D

      Vymazat
  8. Anonymní26/4/14 21:02

    Super nápad, aspoň sa trochu viac poznáme :) Už sa teším na ďalšie rozhovory :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, taky se tesim na poznavani dalsich lidi :)

      Vymazat
  9. Jé, to je super nápad. :-) A Alice Coopera miluju (i když je to ta nejošklivější žena) :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, napadlo mě to už před delší dobou, ani jsem nečekala, že to bude mít takový úspěch, ale moc mě to těší :)

      Vymazat
  10. Na blog se podívám, neznám jej.
    Jinak pěkně sestavený rozhovor :)

    OdpovědětVymazat
  11. díky, brzo bude pokračování a potom další a další a .. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vážne je to skvelé a nielen tie odpovede :D O:) Keď som bola malá, tak som strašne chcela byť slavná, poskytovať rozhovory a podobne... Takže mi to vyšlo... Čiastočne :D
    Inak takéto by si mohla robiť aj s rôznymi zahraničnými autormi, tiež sa rada dozvedám nové veci :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak se přidávám : Skvělý nápad ! :)
    Je super poznat lidi u kterých člověk čte recenze a články taky z trochu jiného pohledu :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...