23. dubna 2014

VYHLÁŠENÍ - SOUTEŽÍM, SOUTEŽÍŠ, SOUTĚŽÍME

Tak jsem se konečně dostala k vyhlášení. Přihlásilo se vás 18 a věřte mi, že bych dala výhru nejraději všem. Psali jste moc pěkné komentáře, doporučili mi hodně upírských knížek, o některých jsem vůbec neslyšela, ale vypadají moc zajímavě, takže děkuju. A vítězem se stává ...


Moc gratuluji Anonymní :-D, věřím, že Hon udělá radost, zatím jsem na něj nečetla kritickou recenzi :) Pošlu email a pokud se mi výherce neozve do dvou dnů, vylosuji nového, takže nezoufejte, ještě nic není úplně ztraceno (což neznamená, že bych momentálnímu výherci výhru nepřála, chápete :-D ).

2 komentáře:

  1. Tyjoo :D Mě to vždycky mine o jeden :D To je fakt hrozný. Vítězovi gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyhrává Anonymní to je dobrý no :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...