30. května 2014

VYHLÁŠENÍ KNÍŽKO-PLACIČKOVÉ SOUTĚŽE

Omlouvám se za menší zpoždění s vyhlášením, ale jak víte, státnicovala jsem, takže snad mi odpustíte. Teď jsem už jen vaše a jsem tu tedy s losováním a vyhlášením.


Přemýšlela jsem, jak to udělat, jestli placičky rozdávat po jedné, dvou, třech, čtyřech? Chtěla bych vás obdarovat co nejvíc, ale bohužel, na poslání 16ti balíčků nějak nemám finance. Takže jsem se rozhodla rozdávat placičky po dvou. Pokud se to někomu nelíbí, omlouvám se. 

Ale nejdříve samozřejmě knížka. Losování přes random, zde přikládám seznam všech přihlášených, sepsala jsem všechny dohromady, ČR, SK i ty, co chtěli jen placičky, ne knížku. Tak uvidíme, co nám z toho vypadne :)
  1. All Infinity
  2. Ells
  3. Daffodila "Nikola" Slavíčková
  4. Blanka Vlčková
  5. Jackelin Mandragor
  6. Táňa Brňáková
  7. Maruška Friedlová
  8. Kleria Amanda
  9. Lucka Štěchová
  10. Jednorožec Radynka
  11. Kralovna WinterNew
  12. Janka Pasierbová
  13. Melissa Sobíkova knihovna
  14. Nika Roovy
  15. Terisekk – Knižní zašívárna
  16. Bastera
  17. Freya
  18. Tereza Vrskova
  19. Monika Jarcovjáková
  20. Jitka Kadlecová
  21. Mona Bailey
  22. Malý Muffi
  23. Hana Gábová
  24. Pinca123
  25. Štěpa Matyska
  26. Lux Mercer
  27. Orvokki
  28. Štěpánka Kunešová
  29. DominikaCouf
  30. Wayll W
  31. Táňa Moučková
  32. Kateřina Svobodová/FreedoomKate
  33. Dragell
  34. Zuzka Frecerová
  35. Abyss
A vyhrávááááá

Gratuluju Pinca123 :)

A jdeme na placičky, hodně z vás se na ně těšilo víc než na knížku. To vážně nechápu! To mi asi nevěříte co :) Koho vytáhnu, dostane dvě preferované placičky, pokud už budou rozebrané, dostane třetí preferovanou apod. Pokud někdo placičky nechcete, napište, někdo jiný je určitě rád přivítá, kdo je měl třeba napsáno na prvním místě. 


Tak tedy dopadlo to následovně:
 Daffodila "Nikola" Slavíčková - křeček, slon
Lucka Štěchová - konec prokrastinace, křeček
 Abyss - křeček, kopr
 Ells - konec prokrastinace, slon
Blanka Vlčková - křeček, slon

Prosím všechny výherce, kontaktujte mě na emailu roo.rachel.1987@gmail.com nebo na facebooku, pokud mě tam máte. Domluvíme se na poslání / předání výher. Inteligentně jsem totiž do podmínek zapomněla chtít emaily, takže vás nemůžu obeslat. Což je taky důvod, proč na to dostanete týden, ne obvyklé dva dny. Kdo se mi neozve a nepodaří se mi ho nijak kontaktovat (občas vím kdo jste, občas vás znám), budu losovat znovu. Pokud se známe, máme v plánu se v blízké době vidět, chodíme na stejné srazy, můžu vám dát výhry i osobně, byla bych docela ráda, poštovné chápete :)

Gratuluju všem a děkuju všem za účast. Nezapomeňte se zúčastnit další soutěže, která tu momentálně probíhá. Těším se na vaši radost z dárečků, ozvěte se co nejdříve.

9 komentářů:

  1. Juhů! Já vyhrála placičky! Moc děkuji za fajnovou soutěž! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, nejsem tam ... Tak gratulace všem výhercům :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak nic xD kontrolni otazka B-) daji se ty placicky nekde sehnat..? :D

    OdpovědětVymazat
  4. tak zase nic :D...ale všem výhercům gratuluji

    OdpovědětVymazat
  5. néni placička :-( No nic, snad příště ;-) Gratulace výhercům :-)

    OdpovědětVymazat
  6. O kousek, achjo :D
    Jinak gratuluji vítězům

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...