18. července 2014

KNIŽNÍ PŘÍRUSTKY

Tohle jsem si koupila na Belles Lettres, už je to dávno, ale došlo mi, že jsem vám je ještě neukázala, protože jsem je teprve teď vyndala z tašky a zařadila do knihovny.


Penízky z této koupě šly na dobročinné účely :)

trojka ze série blogující hřbitovní královny
po tom už dlouho pokukuju a když to bylo na charitu .. :)

11 komentářů:

  1. Obě knihy závidím, také se je časem chystám přečíst :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prorok bude skvely, to uz vim ted, jednicka se mi moc libila, takze to doufam neklesne :)

      Vymazat
  2. Tak konečně něco, co znám. :-D Cesta sněžných ptáků je naprosto skvělá! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt znas? no konecne! :-D jsem rada ze mluvis tak pekne o Ceste, ja o tom moc neslysela, tak jsem rada za pozitivni ohlas

      Vymazat
  3. Cesta sněžných ptáků je super :) Tu mám doma a ta se čte sama.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se fakt tesim, jestli se cte sama, tim lepe, je docela tlusta :)

      Vymazat
  4. Proroka mám doma a je to dost dobrá kniha. Duchařina s detektivkou dohromady se moc často nevidí, takže stoprocentně originální. Druhou knihu znám jen podle názvu, ale bohužel jsem ji ještě nečetla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem ze serie hrbitovni kralovny byla nadsena, jak pises, ducharina s detektivkou je uzasny napad, navic kdyz se to povedlo napsat tak dobre a zajimave

      Vymazat
  5. Obě knihy vypadají naprosto úchvatně. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...