1. září 2014

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Tentokrát jsou knížky rozbalené, takže tu nemáme unboxing, ale jen přírůstky, aneb nevydržela jsem čekat, až dojdu domů a nabiju foťák.
 

Jsou to dvě knížky, obě na recenzi. Jedna Beta a druhá Moba.



Dech smrti je severská detektivka, to já můžu, to se mi určitě bude líbit. Co mě ale deptá už teď, všimněte si, že na straně (jsem blbá, ale za boha si nevzpomenu, jak se tý straně říká) je nápis obráceně, takže v knihovně mi to půjde proti všem ostatním knížkám :(
 
A na V těle světa jsem dost zvědavá. Autorka napsala také Monology vagíny, které jsem sice nečetla, ale slyšela o nich a tato její druhá knížka má být o rakovině. No podle toho, co se o Eve povídá se s tím tématem babrat nebude :)

5 komentářů:

  1. O knihách slyším prvně, ale vypadají zajímavě :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ale dech není jediná kniha, která to tak má. Už jsem na pár podobných knih, které mají jako by hřbet otočený narazila a je to dost zvláštní. Ale jinak by to mohla být dobrá kniha. A V těle světa jsem neznala, ale vypadá to zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ešte som o knihách nepočula, ale hádam budú dobré.:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...