27. září 2014

PŘÍRŮSTKY

Copak tu máme pro dnešek nového?


Mám tu jedny opožděné přírůstky. Tyto knížky jsem vydražila 3 týdny zpět na zářijovém knižním srazu pořádaném Basterou, Madeleine a Sayury. Tu první knihu neznám, ale podle anotace vypadá čtivě. A Emmu jsem taky ještě nečetla, ale Austenová je Austenová :)


6 komentářů:

  1. Pýcha a predsudok od Jane Austenovej patrí medzi moje najobľúbenejšie knihy. Emmu som síce ešte nečítala, ale podľa mojej sestry to nebolo až také dobré. Rada by som si však o knihe vytvorila vlastný názor, tak uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pycha a predsudek je klasika, neznam snad nikoho, kdo by to nemiloval <3 Stejne tak film, je vazne povedeny. Emmu jsem taky jeste necetla, ani moc nevim o cem to je a vazne se na ni tesim.

      Vymazat
  2. Já si říkám, že je mi to nějaké povědomé :D Na tu Austenovou jsem si dělala taky zálusk (měla bych si od ní něco konečně přečíst), ale měla jsem málo bodů a navíc jsem chtěla Bílý žár, který jsem nakonec ukořistila. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. povedome rikas jo? nechapu jakto :-D ja mam Bily zar doma, takze jsem koristila Austenovou :) a bodu jsem mela hodne, nase skupina vyhraaavala vsechny souteze :-P

      Vymazat
  3. Emmu bych si taky chtěla přečíst. Od autorky jsem četla jen Pýchu a předsudek. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní28/9/14 13:16

    Tu první knížku vůbec neznám. :) Od Austenové jsem ještě nic nečetla, no spolužačka říkala, že má Emmu snad nejradši ze všech knížek, prý lepší než Pýcha a předsudek. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...