24. září 2014

PŘÍRŮSTKY

Nedám si pokoj a nedám.


Hra věží - na doporučení, snad bude dobré a to druhé vypadá jako dobrá oddechovka, to jsem musela vyzkoušet.



11 komentářů:

  1. Pěkně :-).. na hru věží jsem také slyšela samou chválu.. Možná se k ní někdy také dostanu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hra věží mě láká čím dál víc. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké přírůstky:) Hra věží je vážně skvělá, tak snad se ti bude líbit:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hru věží mám doma, ale ještě jsem nenašla čas si ji přečíst :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hra věží jsem četla a celkem mě to i bavilo, tak jsem zvědavá na tvůj názor :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hru věží ciiiii :D1.))

    OdpovědětVymazat
  7. Hru věží jsem si taky nedávno pořídila na základě recenze. Snad se mi bude líbit.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...