10. září 2014

PŘÍRŮSTKY

Než jsem stihla tyhle fotky nahrát, jednu z knížek už mám přečtenou a druhou téměř taky. Příště musím ten kabel k pc najít dřív, aby to bylo aktuálnější :)

 

 A na Labyrint zítra do kina s Yoli na předpremiéru, juhůůůů. S kým se uvidím?

 

13 komentářů:

  1. Veľmi obdivujem tie vaše predpremiérové zrazy, ale zase chápem SK YOLi, tu nie je toľko blogerov a ešte menej z hlavného mesta :/ ale dúfam, že sa ti bude páčiť! :)

    OdpovědětVymazat
  2. nééé, dej mi to the maze runner!!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu Ak zostanem som čítala, a aj keď to nebola úplne vynikajúca kniha, bola to fajn kniha s pekným námetom na pohodové čítanie. :)
    Labyrint by som chcela tiež, tak uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zůstaň se mnou je naprosto skvělá!!! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Zůstaň se mnou je nádherná kniha, připrav si kapesníčky :-D.. Labyrint mi teprve přijde, tak ne že mi zítra prozradíš děj, když jsem to ještě nečetla :-DD

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, krásné, já četla Jestli zůstanu ve starém vydání. Nové si koupím, pouze, když vyjde i druhý díl. :) Labyrint mi přijde zítra! :)
    Poslední dobou je to velice opěvovaná kniha. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to vypadá moc dobře, knihu vůbec neznám! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Knihu Labyrint bych si chtěla přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Labyrint je dokonalá kniha, kterou budeš mít hned přečtenou, protože je neuvěřitelně napínavá, čtivá a zajímavá. :) A Zůstaň se mnou taky není špatný, ale nezařadila bych to do Top. Ale těším se na film, jsem zvědavá, co z toho vytvoří. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé kousky! Obě knihy bych chtěla :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Knihu "Zůstaň se mnou" si také plánuji pořídit :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...