12. září 2014

SPORTOVNÍ NADŠENEC / ŠÍLENEC ?

Jsem tu s dalšími brepty a žblepty na téma já a sport. To se má totiž tak, mamka si koupila permanentku do jednoho ženského sportovního centra co tu je, má koupeno nějakých 20 lekcí, ale teď má problémy s koleny, takže tam nemůže chodit. Ale ty permice je časově omezená a dala do toho docela peníze a tak prý jestli nechci jít něco vyzkoušet. Tak si říkám, proč ne, sranda musí být. A jak to dopadlo?


Koukala jsem na nabídku centra a zaujala mě ZUMBA, všichni o tom mluví, většina lidí, co znám, to už zkusila, tak fajn, půjdu do toho. Na stránkách jsem našla, že není potřeba mít taneční talent ani jiný zkušenosti, uff, tak jsem si rezervovala místečko a šla na to. A jedno vám můžu říct hned, já a zumba - ne !!

zdroj

Když to člověk umí, jako ta cvičitelka, vypadá to skvěle. Ale když to očividně nejsou začátečníci a já začnu srážet svoje spolunávštevnice, tady sranda končí. Několikrát jsem zakopla o vlastní nohu při pokusu o nějaký krok, no mazec. Hudba pěkný, kdybych chodila na začátečníky, možná fajn, ale ty bohužel nebyli v nabídce, a do tohoto už znova nejdu. Ale zasmála jsem se, pobavila cvičitelku, pár lidí kolem mě, když jsem do nich narážela a šla vždy na jinou stranu, se taky zasmálo. Pokračuji v hledání.

Další, co mě zaujalo, bylo BOSU. Je to něco na způsob step-aerobicu, akorát se to cvičí na půlbalónu. Teda je vícero způsobů. Dá se na tom posilovat apod., to jsem ale nechtěla, já potřebuji něco akčního, na posedávání a hejbání nohou nahoru a dolu nejsem. Nic proti posilování! Já u toho jen prostě nevydržím. Abych si zacvičila, pot musí stříkat proudem! :-D Ne ok, takže bosu. To mi šlo mnohem líp než zumba. Tělesnou koordinaci mám vcelku dobrou, pokud se jedná o nějaký normální a naučitelný pohyb, takže jsem všechno pochytila docela rychle a šlo to. Dokonce mi to šlo i líp, než slečnám, co tam taky byly prvně, to se musím pochválit. Naštěstí tohle bylo v nabídce pro začátečníky, takže mě to i bavilo a možná se tam ještě podívám.

zdroj

Co jsem si vybrala dál a kam se hodlám v příštích dnech a týdnech vydat? Zajímalo by vás něco z toho, jak se opět ztrapním na hodině pro ne-začátečníky? Dejte vědět, ať to napíšu případně ještě zčerstva s plnou pamětí mých trapasů.

ALPINNING

zdroj

KICK-BOX

zdroj

SPINNING

zdroj

Co vy a tyto sporty? Máte s něčím z toho zkušenosti? Láká vás to? Navštěvujete nějaká centra, cvičíte? Napište mi :)

11 komentářů:

  1. Já a sporty nic moc, před rokem jsem byla asi na 3 lekcích jógy, ale z toho ta první byla jen taková válecí :D A budu sadista a chci, abys vyzkoušela spinning :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě baví zumba, vždy jsem si to užívala, ale je blbý, že jste tam neměli začátečníky. Na spinning bych v životě nešla, bych umřela, ale třeba na ALPINNING bych šla ráda, tak to taky zkus. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem 5 let dělala step aerobic a dokonce jsme v sestavě jezdili i na závody po ČR (ale nic velkého) a to mě ohromně bavilo, i když vím, že někomu to přijde stupidní. Jenže potom jsem zestárla a už to nebylo jenom o zábavě. Povinné začalo být umět nejméně provaz, nejlíp i rozštěp a nějaké ty skoky. A to mi prostě nikdy nešlo. Navíc přístup našich cvičitelek k nám byl hrozný. Nejednou se stalo, že se někdo rozbrečel. :( Tak jsem s tím přestala. Bohužel od té doby jsem zkoušela akorát tennis, protože to mám blízko a prakticky zadarmo, ale zjistila jsem, že je to sport, který mě nikdy nebude bavit. Hrála jsem asi 3 roky s různými přestávkami a vyzkoušela soukromé lekce, veřejné lekce, "lekce" jenom s tátou i "lekce" s mamkou. Ale prostě ne.
    od té doby pravidelně žádný sport nedělám. Jednou jsem byla s kamarádkou ráno běhat, jenže teď začala škola a obě se potřebujeme spíš vyspat a vzhledem k tomu, že obě dojíždíme, musely bychom vstávat ještě dřív (tozn. jít běhat asi tak v 5h ráno) a to je na nás moc.
    Teď akorát občas zajdu s mamkou na místní "cvičení", kde se většinou cvičí aerobik a posiluje. :)
    A přemýšlela jsem o tom, že bych začala chodit ráno před školou na kondiční plavání, ale zase bych musela vstávat šíleně brzo a taky to není zrovna nejlevnější.
    Omlouvám se, trochu jsem se rozepsala.
    Jinak přeji hodně štěstí ve sportovním centru, hodně by mě zajímaly tvoje dojmy z Kick-boxu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na zumbu musíš chodit pravidelně, aby to o něčem bylo. Jakmile se naučíš sestavy, které se většinou každou lekci opakují, je to brnkačka a taky je to pak mnohem zajímavější. Já zumbu mám hrozně ráda. :) V mém oblíbeném fitness centru jsem zkoušela hned několik lektorek, ale opravdu mi vyhovovala jen jedna. Ty ostatní měly moc rychlé písničky, sestavy moc chlapecké, posilovací či výbušné. Já mám radši spíše něco tanečního + moderní písničky. Takže zkus třeba vyzkoušet více lekcí a uvidíš. :) Když jsem tam byla poprvé já, sice jsem o nikoho nezakopla, ale také jsem se moc nechytala. Naštěstí tam se mnou byla kamarádka a ta mě vždy podržela, pak jsme se společně zasmály atd. Díky za článek. Připomněla jsi mi, že už dlouho chci vyzkoušet nějaké nové lekce. A ještě ti doporučuju jumping. Do toho jsem se zamilovala. :)

    OdpovědětVymazat
  5. No tak já jsem NAPROSTO tělesně schopná, vždyť mě znáš :-D :-D Ale budeme chodit s mamkou na spinning :-D tak pak dej vědět, jak to šlo :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Já už 8 let dělám aerobic. Občas si jen tak pro radost běhám na dlouhou vzdálenost. Ráda bych začala cvičit i zumbu ale času je málo. :( A bosu jsme dříve cvičili povinně na hodinách cvičení. Pak jsem se naštvala a řekla zpříma cvičitelce, že mě to nebaví. Od tý doby se ostatní flákaj na bosu a já běhám kolečka po tělocvičně :D Ale jinak já a sport? Míče jsou mí uhlavní nepřítelové!!! :(

    OdpovědětVymazat
  7. Na gymplu jsme občas v rámci tělocviku šli na zumbu, takže mám ozkoušeno, že tohle pro mě není :D. Obecně mi nevyhovuje tenhle styl sportu, kdy skupinka lidí cvičí podle cvičitele. Vidí mi totiž, že všichni vidí, jak mi to nejde :D. Za to fandím bruslím a švihadlu, to je něco pro mě:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som niekoľko mesiacov navštevovala fitnes (konkrétne Pure Jatomi v Ostrave) a zamilovala som si najmä jumping, na ten som chodila najčastejšie. Ak ho v tvojom centre majú, určite vyskúšaj, keď je dobrá cvičiteľka, je to fakt náročné, ale výborne sa pritom zabavíš :).
    Občas na power jógu a pilates (tam sme cvičili i s bosu) a keď som potrebovala naozaj zabrať, tak som šla na HIIT (tiež odporúčam, alebo crossfit). Skvelé mesiace a kondícia rapídne rástla, len potom som mala únavovú zlomeninu nohy a než som to doliečila, presťahovali sme sa a ja som si zvykla cvičiť doma (jógu a posilňovanie s vlastnou váhou) a behávať, takže do fitnes centra už nechodím. V detstve som chodila ešte na plávanie a vodné pólo, ale to už bolo tak vážnejšie a závodne.

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní13/9/14 20:26

    Cchodila jsem na bosu 6 let a moc mě to bavilo. Pak už ale byly lekce bosu ve fitku v pro mě nevhodných časech a taky se přidaly nějaké zdravotní problémy :-(

    OdpovědětVymazat
  10. Já chodím na zumbu a na jógu a je to fajn. Zumba energická a jóga naopak klidnější pro mysl. :) Kdybyste někdo hledal kamarády na sportování tak můžete mrknout sem: http://sportcentral.cz/. Doporučuji!

    OdpovědětVymazat
  11. Já chodím na zumbu a na jógu a je to fajn. Zumba energická a jóga naopak klidnější pro mysl. :) Kdybyste někdo hledal kamarády na sportování tak můžete mrknout sem: http://sportcentral.cz/. Doporučuji!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...