17. září 2014

ZMRZLINOVÉ SEDMÉ NEBE

Zmrzlinové sedmé nebe
Clementsová Abby

Nakladatel: Argo
Počet stran: 272
Rok a měsíc vydání: 06/2014

Anotace: Když Imogen a Anně náhle zemře babička a odkáže jim cukrárnu na pláži, jejich životy se převrátí naruby. Jenže staromilská retro cukrárna potřebuje zoufale získat zákazníky, jinak dědictví babičky Vivien zmizí nadobro. Blíží se léto a Anna s Imogen se rozhodnou, že to nevzdají a že právě jejich zmrzlinárna se dostane na mapu gurmánských zážitků na jižním pobřeží Anglie. Jenže zatímco Imogen zůstane za pultem, Anna se vydá do Itálie pochytat nejnovější trendy ve světě zmrzliny – a přitom zjistí, že práce po boku špičkových odborníků může přinést nejen nové znalosti…

Když se podíváte na přebal této knihy, vsadím, se že dostanete obrovskou chuť na něco dobrého. Co třeba na zmrzlinu? Nebo rovnou na zmrzlinový pohár? Protože já ji samozřejmě dostala, okamžitě. A víte, co je na tom nejlepší (pro mou linii tedy spíš nejhorší)? Že to během čtení nebylo poprvé a rozhodně ne naposledy. Než se pustíte do čtení, radím vám, udělejte si do mrazáku pořádné zásoby.

Asi už všichni pochopili, že Zmrzlinové sedmé nebe bude o zmrzlině. Dvě sestry zdědí cukrárnu a co si s ní počnou? Provází je mnoho nepříjemností, problémy, strasti, lidi jsou proti nim, nedaří se. Co se s tím dá dělat? Přemýšlela jsem, zda-li by se podle této knihy dalo podnikat, je to takový jednoduchý návod, jak rozběhnout obchod a jak si jít za svým snem. Sice mě pobavilo pár částí, co by u nás asi neprošlo (nemít kontrolu hygieny před otevřením krámu), ale beru to.

Vyprávění se dotýká i vztahu hlavních hrdinek - sester, kdy každá je zcela odlišná a nyní se snaží spolu podnikat a spolu pracovat. Vídají se denně, chvíli spolu i bydlí. Bude to k dobru nebo naopak ke škodě? Co se mě týče, moc se mi jejich vztah líbil. Jak se jedna o druhou starají, strachují a pečují. Kromě sourozenecké lásky se dočteme také o lásce v rodině, když je nějaký problém, rodina musí přece držet pěkně vcelku. Shrnuto, vztahy jsou tu detailně popsány a je to celé moc milé a příjemné. 

Vlastně celé Nebe je moc milé a příjemné. Nebo ne, našla jsem lepší slovo, celá kniha je naprosto sladká. Sestry, jejich lásky a trápení, rodina, pokusy a omyly v podnikání, získávání zkušeností a všechno je protkáno zmrzlinou, zmrzlinou a zmrzlinou. Nejde to popsat jinak, než sladké.

Oddechová, milá a ano, sladká četba. Závěrem nás navíc čeká překvapení a to pět exkluzivních receptů na domácí zmrzlinu! Tak co, vyzkoušíte?

Za recenzní výtisk moc děkuji knihkupectví Martinus.

8 komentářů:

  1. Musím jen souhlasit, opravdu příjemná, milá oddechovka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tuto knihu se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem také přemýšlela nad tím, že si knihu přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zmrzlinu z nějakého důvodu zas tak moc nemusím, ale tahle knížka vypadá úžasně. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta obálka je naprosto úžasná a slibuje dobré čtení, což podle všeho je. Hrozně mě to láká, takže si to nejspíš opravdu koupím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle knihu si rozhodně musím přečíst! :-) A dostala jsem chuť na zmrzlinu. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá skvěle :) No uvidíme :) Zmrzlinu mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna ji jdu číst :) moc jsem na ni zvědavá :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...