2. října 2014

JAK SI ŽIJU - PROJEKT

Nejoblíbenější články / videa u ostatním na blogu pro mě jsou, když můžeme s oblíbenou blogerkou prožít její den. Jasně, uvidíme jen to, co vybere, ale stejně je to zajímavé, jako reality show, vidět a vědět, co dělají jiní. Je to jako skutečně je znát, skutečně s nimi kamarádit. Nemůžu říct, kde jsem se inspirovala, protože nic takového, jako tu chci navrhnout, jsem přímo nikde neviděla, je to spíš spojení různých videí a článků u více lidí, co bych si pod tím asi tak představovala. A jak to tedy vidím?


Něco na způsob internetového deníčku, ale jasně, detaily a intimnosti a podobné věci si člověk nechává pro sebe. Mě přijdou zajímavé ty úplně obyčejné věci, jako vstala jsem v tolik, snídala jsem narychlo jenom sušenku, protože jsem nestíhala, do práce mi ujel autobus, v ústavu jsem tvrdla do tří, pak jsem šla na jógu, blablabla. Však víte, každý to může pojmout trochu jinak, jak je mi libo a milo. 

Další co bych pod tím viděla, nelíbí-li se vám to pojetí výše, napsat každý den (nebo jak často chcete) alespoň nějaký střípek z uplynulého dne. Něco zajímavého, milého, hezkého, smutného, zajímavého, obyčejného, chuťovka, prostě cokoliiiiiv. 

A co je na tom další skvělé? Že každý to může, pokud bude chtít, přizpůsobit zaměření svého blogu! Knižní bloger nám mimo jiné řekne, kde ten den četl, jak dlouho, co, fashion bloger nám může říct o svém ranním stresu u skříně, food bloger se zaměří více na papkání, návštěvy stravovacích zařízení, pěstování domácích bylinek... Naprosto všestranné!

První, než to oficiálně spustím je, jestli by vás to u mě na blogu zajímalo. Říkám si totiž, že bych na svém blogu měla vést to, co bych chtěla vidět u ostatních, že to mám ráda. A tohle bych u vás fakt ráda viděla! Byla bych pravidelným návštěvníkem. To je druhá otázka, kdo se ke mě připojí? Klidně si půjčte banner (vytvořila ho pro mě moc hodná Terka z She Is Bookaholic) Určitě mi pak napište adresu úvodního článku, ať si vás hodím do oblíbených odkazů internetu a můžu to u vás obíhat.

Čekám komentáře, odpovědi na první a druhou otázku, připomínky, náměty, cokoliv, pište pište.

EDIT: Mám velikou radost, jaký máte o projekt zájem! Děkuju! Kdo chce, napište mi mailem roo.rachel.1987@gmail.com nebo na fb (proklik v pravém sloupci) odkaz na váš úvodní článek k tomuto projektu a protože neumím používat linkovač, přidám vaši adresu sem pod článek ručně. K vám na blog prosím hoďte odkaz na tento článek, aby se ostatní mohli pokoukat na další zapojené blogy :)

ZAPOJENÉ BLOGY:

72 komentářů:

  1. Je to super nápad, ja se určitě taky zapojím, protože takové ,,šmírování" mě baví :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je vážně skvělý nápad! Určitě se zapojím (nebo takhle- chci ale nevím jak dlouho u toho vydržím O_o ) a jdu hned napsat úvodní článek :D
    Už se těším i na příspěvky ostatních i tebe :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuju :) hned se jdu k tobe podivat na ten uvodni clanek :)

      Vymazat
  3. Já se určitě zapojí, už jsem nad něčím podobným přemýšela, ale nikdy to pořádně nedotáhla :-D
    Bylo by dobré tu mít třeba linkovač - u úvodního článku, pak by člověk snadno našel účastníky a mohl si v kidu číst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super zapoj se! s linkovacem to neumim :( tak jsem to vyresila viz vyse, snad to staci :)

      Vymazat
  4. Ráda si počtu, ale ještě nevím, jestli se zapojím, byla by to děsná noční můra ty moje zápisky :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nahodou by to bylo zajimavy ty kecko! vim ze delas zajimavy veci :) koukej se zapojit ;)

      Vymazat
  5. No....asi se zapojím....já bych to ale asi dělala tak, že bych psala o každém dnu, ale dala bych článek za celý týden.....zatím psát....časem možná i videa..... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak asi, urcite! :) jednou za tyden je to dostacujici, kazdy to muze pojmout jak chce, to je na tom pekny :) a videa bych moc rada!

      Vymazat
  6. já bych se také připojila, ale souhlasím s komentářem nade mnou, že by to byl článek za celý týden o víkendu či v pondělí :) protože přes týden není moc času díky škole :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je jasny, kdyz kvuli skole neni cas, ze to musi pockat :) lepsi neco nez nic. rada si poctu, urcite pak hod link :)

      Vymazat
  7. Anonymní2/10/14 19:27

    Tak jsem se zapojila! :)
    http://nroovy.wordpress.com/2014/10/02/jak-si-ziju-1/

    OdpovědětVymazat
  8. že bych se zapojila ? :) vypadá to zajímavě , ale bojím se ,že by to byla nuda protože přes týden to mám tak nastavené ,že dělám každý den to samé :D
    ale jinak je to fajn nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. urcite kazdy den alespon o necem jinem premyslis nebo resis nebo tak neco :) ale jak chces, ja bych to cetla, i kdyby to bylo kazdy den skoro stejny :) vsak vsichni delame denne temer to stejny, skola a prace :-D

      Vymazat
  9. Super, určitě se připojím! :) Na něco takového jsem čekala, zrovna teď v neděli vyjde na mém blogu článek o mých prvních dvou týdnech na veterině. Ale určitě bych klído napsala i jeden den. :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super moc se tesim! studium na veterine? to na tvym blogu budu porad! pis pis pis! :)

      Vymazat
    2. Tak dneska první článek! :)

      http://infinitetreasure.blogspot.com/2014/10/dva-tydny-na-veterine.html

      Vymazat
  10. Nemít už na svém blogu vyloženě deník, tak se určitě zapojím, protože je to super nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se musim na tvuj denik hned podivat a prolistovat ho poradne :)

      Vymazat
  11. Na pravidelné dodržování deníčku bohužel nemám trpělivost, zato se mi dostalo lenosti. A někdy prostě není chuť psát o tom, co se stalo. Ale jinak mě taky baví číst to u cizích. Já tak spíš občas nějaké zajímavosti, případně, co jsem podnikla na nějaké akci apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja asi taky nebudu pridavat denne, nekdy se to proste tak sejde, ze neni cas, chut, nalada a pak ma zivot prednost pred blogem, tak kdybys nepridavala pravidelne urcite by to nevadilo :) ale i zajimavosti a akce si rada poctu!

      Vymazat
  12. Zajímavý nápad, přesně tyhle články mám ráda :D Ještě si to promyslím a možná se také zapojím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky je mam prave rada ! super ze nejsem smirak sama :-D urcite se zapoj, byla bych rada :)

      Vymazat
  13. Možná bych se zapojila v případě že se mi stane něco zajímavějšího než "na osmou jsem šla do školy, proseděla tam několik přednášek a cvičení, šla jsem domů, napsala protokoly na laborky a padla vysílením do postele" :D :D
    Ale taky mám tyhle osobní střípky ze života na blozích ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nekdy jsou ty obycejnosti zajimavejsi, nez nejaka velka akce :) a nekdy jsou i vic vypovidaji o cloveku, nez nejaky super plany. urcite se zapoj, at se muzeme juknout na tvoje stripky :)

      Vymazat
  14. děkuji za nabídku, taky se zapojím

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj,
    to je hezké šmírování, akorát u mě se toho nic moc teď neděje. Včera jsem vstala, bolela mě pusa potom, co mi ve čtvrtek vytrhl doktor 4 moudráky, tak jsem si vzala ibalgin, gelové chladilo z mrazáku a chladila, k snídani jsem si dala přesnídávku (broskovou, protože ji mám nejradši), pak jsem se musela ze své marodky v obýváku schovat do ségřininýho pokoje, protože mamce přišla návštěva, která tu byla hodinu a půl, pak jsem si dala polévku (s ovesnými vločkami), pak jsem se koukala na Vražedná čísla a Beze stopy, mamka ve dvě šla do práce, znovu mě začaly bolet zuby, a tak jsem začala chladit. Ve čtyři přišla ségra, přivezla mi banány, povídali jsme si, hlídala mě, když jsem šla do vany, aby to tam se mnou neseklo, protože kvůli zubům mám antibiotika po 8 hodinách (takže je beru v 10 dopo, v 6 odpo a ve 2 ráno). Učesala jsem se, udělali jsme fotku pro mého přítele, který se mi strašně tlemil, protože můj obličej vypadá, jako xicht přejetého sysla na silnici. Pak jsem 10 minut jedla banán, protože to rychleji nešlo. Večer mi pusa povolila, takže jsem si troufla na čipsy, koukli jsme se na romanťák v TV, jukla na slovíčka z ájiny a šla spát. Nesmím zapomenout na to, že po každém jídle si musím vyčistit zuby a vyklokat 3 % kysličníkem v poměru 1:4 (což ještě nevim, jak vychytat).

    Takže tohle byl můj včerejší den ;)

    OdpovědětVymazat
  16. jj rozhodně tu stránku prozkoumej:)

    jdu se podívat a pak řeknu :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to se ráda zapojím, až sepíšu článek, tak ho sem hodím odkaz:)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Nápad je to určitě výborný! :)
    Ale na svém blogu mám "projekt?" 0×.. Aneb co je nového? Do téhle série píšu co mě právě zaujalo, co se mi nelíbí a tak.. Časem tam budu určitě psát i něco o sobě.. A bylo by zbytečné mít na blogu dva podobné "projekty" ..
    - Ale přeju hodně štěstí s tím tvým! :33 :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mě se ten nápad neskutečně líbí! :)
    Sama se do toho ale asi úplně nezapojím, moje dny mi přijdou poněkud nezajímavé a dost podobné, na to, abych každý den psala článek a mám strach, že by si články byly až moc podobné. Ale napadlo mě, že bych to teoreticky mohla vést na Facebookové stránce, kde bych nijak neřešila délku a tak a tím pádem by mi to mohlo jít lépe, ale ještě to musím dopromyslet :D

    OdpovědětVymazat
  20. Určite sa zapájam... :) Aspoň budem mať o čom písať :) http://timblemond.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Je to skvělý nápad,určitě se taky zapojím ačkoliv se bojím,že to nebude moc záživné :D

    http://gilraen-camellie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Skvelý nápad! Dnes ti to určite pošlem! :) inak, vadilo by, keby to robím napr. Jeden-dvakrát za týždeň? A tam by som vložila aj ostatné blogy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. urcite nevadi, ze to budes psat jen parkrat tydne, je to uplne na tobe :) a odkazy tam vkladat nemusis, dej tam odkaz na tenhle clanek a me lidi pisou odkazy a tady to aktualizuju, tak mi pak posli i ten svuj :)

      Vymazat
  23. nápad hezký, ale pro beauty blogerku naprosto nepoužitelný ;) Nestíhám psát recenze a ještě do toho zakomponovat minimálně jednou týdně toto už prostě nejde ;) Nápad, ale fakt super!

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, je to super nápad. POkud to dobře chápu, psali by jsme článek s tímto tématem na svém blogu? a dali i tvůj blog jako odkaz? :) Prosím upřesnila by jsi mi to? Děkuji moc :)
    Ráda bych se zapojila :)

    Samozřejmě bych tě kdyžtak sledovala.

    http://janet-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj presne tak, clanek na svem blogu. odkaz mi posli na svuj uvodni clanek k tomuhle projektu, co u sebe napises a ja te hodim do zapojenych blogu, aby nakoukli i ostatni :)

      Vymazat
  25. Tak to se musím přidat také. Hned zítra se na to vrhnu :-) Super nápad!

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to taky vyzkouším, uvidíme jak dlouho mi to vydrží, abych měla vůbec o čem psát tady je úvodní článek http://onepagetotheend.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-projekt-uvod.html a ty hlavně pokračuj moc rádá to čtu!! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Už druhý článek k projektu - dnes si můžete přečíst o výjezdu do kravína a jak si mě tele spletlo s krávou. :D

    http://infinitetreasure.blogspot.com/2014/10/vyjezd-za-telatkama-7102014.html

    OdpovědětVymazat
  29. Anonymní8/10/14 20:25

    Já si také moc ráda počtu. :) Určitě pokračuj. Zítra zkusím napsat úvod a článek k Tvému tématu. :) Moc ráda bych se zapojila. Takovéto plány jsem měla, ale nevěděla zda by o to někdo stál. ;) Moc děkuji za nápad, moc ráda se zapojím a přeji úspěchy nejen s rubrikou. :)
    www.my-cutelife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Celkem mě baví "Vlogtober" - koukám na Essie a přestože jsem si původně myslela, že je to docela hloupost, teď si to užívám - a Tvůj projekt je něco podobného pro "neyoutuberky"... líbí se mi to :) ale ještě popřemýšlím, jestli se zapojím. Každopádně hezký nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  31. přikládám odkaz na další článek tohoto projektu u mě na blogu

    nový článek o nákupech
    http://beautybylucka.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-aneb-cesta-za-inglotem.html

    OdpovědětVymazat
  32. Že bych oslavila přestěhování se do nového tím, že se zapojím? :-) Pravděpodobně ne každý den, ale zní to jako výzva.

    OdpovědětVymazat
  33. Taky se mi projekt moc líbí a určitě se zapojím. Napíši e-mail :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Tak se také přidávám, dneska první článek :-)

    http://mydiarymyjourneymylife.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-1310.html

    OdpovědětVymazat
  35. Taky bych se zapojila, mohu? :)
    Líbí se mi. Nevím přesně, kdy začnu, ale ráda bych to zkusila :)
    Tleskám, zajímavý projekt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. muzes :) a dekuju, snazila jsem se vymyslet neco zajimaveho :)

      Vymazat
  36. Možná se zapojím. Ještě uvidím, kdyžtak ti dám vědět ;)

    OdpovědětVymazat
  37. Projekt vypadá zajímavě, nejspíš se taky zkusím zapojit ;)

    OdpovědětVymazat
  38. Vypadá to hodně zajímavě a tak bych se chtěla zeptat jestli se můžu zapojit, když mám blog zatím jen krátkou dobu a teprve tak nějak začínám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to vis, ze muzes! budu jedine rada :) navic zacinajici blogy jsou kolikrat lepsi, nez dlouhodlouholete, mivaji vice nadseni a zapaleni :)

      Vymazat
  39. To je mega projekt! Určitě se zapojíme, ale bude to trošku složitější jak jsme dvě, protože se budeme muset domlouvat, ale to nevadí :) Je to fakt super nápad, já to chtěla taky udělat ale myslela jsem, že to nikoho nezajímá. Co nejdříve napíšeme úvodní článek a ještě jednou ti musím říct, že je to fakt úžasný nápad!

    OdpovědětVymazat
  40. Po dlouhém zvažování se také připojím, jak napíšu úvodní článek, hodím sem odkaz. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Můj první článek do projektu. :-) http://niviat.blog.cz/1411/jak-si-ziju-1-11-2014-nejen-knizni-hororovy-sraz

      Vymazat
  41. Také se rády zapojíme... :D

    OdpovědětVymazat
  42. Taktéž jsem se zapojila :))
    Odkaz na první článek: http://stolen-feeling.blogspot.cz/2014/11/project-by-rachel-roo.html

    OdpovědětVymazat
  43. Tak jsem se nakonec přeci jen zapojila :-)

    http://tothovab.blogspot.cz/2014/11/projekt-jak-si-ziju-1711-23112014.html

    OdpovědětVymazat
  44. Super! Úžasný originálny nápad! :D určite sa zapojím ,ale bohužiaľ našla som toaž teraz tak sa ospravedlňujem za oneskorenie, keď tak ti to potom pošlem na ten email :))

    OdpovědětVymazat
  45. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  46. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  47. Anonymní15/3/15 21:37

    Zapojuji se ;)
    Můj blog: http://knihy4all.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  48. Zajímavý nápad.. v budoucnu se určitě zapojím, i když mi to asi bude chvilku trvat, celý červenec jsem pryč....:D
    http://unravel-thoughts.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...