6. listopadu 2014

JAK SI ŽIJU 5.11. - 7.11. DOBRODRUŽSTVÍ V PZE

Nejoblíbenější články / videa u ostatních na blogu pro mě jsou, když můžeme s oblíbenou blogerkou prožít její den. Jasně, uvidíme jen to, co vybere, ale stejně je to zajímavé, jako reality show, vidět a vědět, co dělají jiní. Je to jako skutečně je znát, skutečně s nimi kamarádit. A protože u mě na blogu chci dělat to, co mám já ráda u jiných, pojďme si malinko zašmírovat do mého života. Úvodní článek k projektu zde. Připojte se!

Zjistila jsem, že ne všechno se dá sepsat, že spoustu toho pozapomínám a nebo to není až tak zajímavé, důležité nebo ke zveřejnění a sdílení se světem a pak mi došlo, že si může někdo myslet, že mě teď zná a co nesnáším, když někdo lidi soudí a houby ví. Takže prosím, ať si tu přečtete cokoliv, nesuďte mě, vidíte jen to, co vám ukážu, ne všechno, myslete na to :)


STŘEDA

11.00 Kurz polštiny. Bereme 4. pád, je to docela mazec, nepochopila jsem ani písmenko :-D Lektorka se omlouvala, že je to její chyba, že to špatně připravila. Ale buďme upřímní, myslím, že chyba nebyla v ní ... :-D

13.00 Stavuji se na oběd, zeleninový salát s plátkem kuřecího masa. Mňam.

13.15 No a samozřejmě kávička.

14.30 Objednávám si na odpoledne cvičení.

14.35 Ruším cvičení :-D Dneska nic nebude, jsem utahaná, takže si jdu na chvíli lehnout. Ehm.

17.00 Jeje kdopak to tu usnul? O:-)

18.00 Venčím, vařím si večeři, uklízím. Jdu si číst. Tentokrát mám otevřeno Řekni vlkům, že jsem doma. Jsem v půlce.

19.00 Rozhodla jsem se, že se naučím na nějaký hudební nástroj. Rozhodla jsem se pro kytaru. Za prvé pro to, že mě vždycky lákala, za druhé proto, že mi máme doma. Tedy sestra ji má. Ne, že by na ni hrála. Ne že by na ni hrála než dva dny po tom, co ji dostala, protože si ji moc přála. Nevadí, alespoň mám na co hrát :-D Domlouvám se na výuce s kamarádkou, dělá lektorku v místní hudebce. Bydlí asi tři minuty ode mě, takže vzdálenost vyhovující. Stále ještě jsem se nedomluvila s lektorkou němčiny, nevím, jestli někde je, každopádně bych brzo ráda začala.

ČTVRTEK

08.00 Vstávám. Přesouvám se na gauč v obýváku a pokračuji ve spaní. Dělám to tak docela často, ale pak vám alespoň můžu napsat, že jsem vstala bůh ví jak brzo a o zbytku se nezmiňuji :-D Teď vám to ale přiznávám no, tak s tím jsem asi skončila, už to nebude sranda, když o tom víte :-D

11.00 Odjezd do Prahy.


12.00 Příjezd do Prahy.

12.30 Jsem v centru, jdu na Staromák, kde v jednom z přilehlých domů probíhá Prague Fashion Week. O této akci napíšu samostatný report, protože jsem nafotila nějaké fotky, tak abych vám to mohla všechno ukázat. Na to, v jak obrovském prostoru se to odehrává, je to na tom náměstí vážně dobře skryto. Samé verandy, balkóny, schůdky, podloubíčka, pavlače. Nádhera.


15.00 Opouštím tuto akci a vydávám se pešky do Krásných ztrát, kde bude od půl páté křest Hladového ohně.

15.30 Dorazila jsem, kupuji si grepovou domácí limonádu a čtu si.


16.30 Začínáme. Opět chystám samostatný report, dělala jsem si poznámky z rozhovoru, takže vám snad povím i něco zajímavého.


17.30 Nechávám si podepsat Vraní dívku i Hladový oheň. Autoři jsou fešáci, zvlášť ten jeden není vůbec špatný.

18.00 Stavuji se na Národní třídě v Bageterii na večeři.

19.00 Chytám autobus domů.

PÁTEK

10.00 Autobus do Prahy. Čeká mě celý den ve škole, pouze s 15 min přestávek mezi přednáškami, takže žádný jídlo nic. Ale já mám s sebou notebook, takže mám v plánu sepsat všechno, co jsem vám slíbila. Jo to mi připomíná, zapomněla jsem vám sdělit jednu novinku. Víte, jak jsem předloni dělala tři univerzity najednou? No tak loni jsem studovala krásně jenom jednu, po tom, co jsem všechny dodělala, nechala jsem si na inženýra klídek. No přijímaček jsem udělala víc, dostala se, ale nechala si jen jednu. No a včera jsem zjistila, že budu muset nastoupit i do té druhé, nebudu vás zatěžovat detaily, ale už jsem zase dvojitá studentka, jinak to nešlo :( Jako nevadí mi to, baví mě to, jen na ten čas je to náročnější. Uvidíme.

23.00 Doufám, že stihnu poslední autobus domů, máme školu fakt dlouho. Zítra na celý den do práce, stejně jako v neděli, takže více aktivní budu zase až v pondělí. 
Přeji krásný víkend všem!

12 komentářů:

  1. teda, máš ,,super,, výhledy na víkend, ale tak snad ti to rychle uteče :) těším se na další článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju :) ja doufam, ze budou dobry lidi, pak se pracuje uplne jinak

      Vymazat
  2. který autor se ti libí nejvic? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Čtvrtek sis určitě moc užila.:-)
    Jinak moc pěkný článek a už se těším na další.:D

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som tiež dlho chcela hrať na gitare, ale začala som len s požičanou gitarou - keby ma to náhodou prešlo :) Neprešlo ma to, po polroku som si kúpila vlastnú a teraz už bude druhý rok, odkedy hrám. Nie je to nič svetoborné, učila som sa z videí na internete (vlastne celé kurzy, či už pre začiatočníkov alebo pokročilých, sa dajú nájsť na justinguitar.com :)), ale len tak mne pre radosť (prípadne do kostola) to bohate stačí. Veľa šťastia s učením sa a tiež tento víkend v práci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsi to pestré :) těším se na reporty :) A máš vůbec nějaký 'volný' čas? :-D Jakože kdy neděláš vyloženě nic? :-D To je polština, škola/y, práce, němčina, kytara, cvičit chodíš, a stopro jsem na milion věcí zapomněla :-D

    OdpovědětVymazat
  6. fíha, dvojitá agentka, to jsi skoro už jako dvojitý agent

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek. Páni, tři univerzity!!! :o To bych tedy nedala. :D :D Takže před tebou smekám. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš dost pestrý život :) Moc ti nezávidím, že studuješ dvě školy najednou, já jsem na základce a stačí mi to. (Ale gympl je lákavá nabídka.)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám to podobně - taky si ráda přečtu, jak žije jinej člověk. Už jen proto, že na chvilku přestanu myslet na ten svůj (což beru jako pozitivní věc) :)
    Na svůj blog občas přidám taky nějakej podobnej příspěvek, ale jednak to téměř nikdo nečte, jednak je to to, cos taky zmiňovala, takovej výcuc toho zajímavějšího, co jsem zažila, nebo co mi právě teď žbluňká myslí :) Blog má obrovskou výhodu, že píšeš pod rouškou anonymity. Přiznejme si, kdo by měl koule se dělit o něco ze svýho života pod vlastním jménem? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní9/11/14 11:28

    Hrozně se mi líbí, jak aktivně žiješ :) Také bych chtěla jednou mít podobný život, i když to občas musí být vážně náročné :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...