17. prosince 2014

FOTO-UNBOXING

Můj první recenzní výtisk od Domina <3


Od této autorky jsem ještě nic nečetla, ale slyšela jsem o jejím předchozím dílku, které mě hodně zaujalo a koupila jsem si ho, takže když se mi dostala možnost pořídit si tento kousek, neváhala jsem.



nic ti neřeknu !! :)


Četli jste od L. Jackson něco?

10 komentářů:

  1. jj, četla jsem od ní pár knih, píše dobře, udržuje tě v napětí. Mám ale takovou zkušenost, že ji nesmím číst moc často, musím ji prokládat jinými knížkami. Ona totiž píše podle určitého schématu (krásná žena v nesnázích, zasmušilý tajemný muž, který jí pomůže) a to mi pak už leze na nervy :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. slysela jsem to taky, ze pise hodne podobne a musi se od toho davat pauza, aby se to porad libilo :)

      Vymazat
  2. Lisa Jackson je skvělá, jedna z mých nejoblíbenějších spisovatelek, a zrovna tuto knížku si přeju k Vánocům :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji ke spolupráci! ;)
    Jméno autorky mi něco říká, ale asi jsem od ní s velkou pravděpodobností zatím nic nečetla.

    OdpovědětVymazat
  4. Od autorky jsem nic nečetla, ale tato krásky vypadá dokonale. Nejspíš si ji už jen kvůli té obálce pořídím, ale počkám na recenzi :D Doufám, že bude brzy! A gratuluji ke spolupráci! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Kočko,

    do světa literatury mě budeš muset zasvětit. A všechno mi řekni:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj, vsechno ti reknu, znas me, i to, co bys slyset nechtela ... :-P

      Vymazat
  6. Tuto knihu neznám, ale vypadá to zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...