21. března 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Dnes sice nic nepřišlo (je sobota, že), ale mě to vždy chvíli trvá, než něco nafotím a stáhnu ... :)


Knížky z Albatrosu, od Motta Druhá šance, romantický thriller, to jsem zvědavá, ale podle anotace to vypadá dobře. A druhá od Plusu, dlouho očekávaný Hedvábník.



11 komentářů:

  1. Druhou šanci ti dost závidím, někdy si to určitě také přečtu ;) sice krátký, ale hezký článek :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ah, Hedvábník. :D Už po něm taky dlouho pokukuju, Volání kukačky bylo skvělé. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na Hedvábníka jsem zvědavá a sama se na něj moc těším!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné přírůstky, především ta druhá šance vypadá dobře. Hedvábník mě moc nezaujal hlavně proto, že tento žánr literatury moc nevyhledávám :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Na Druhou šanci pořád koukám a přemýšlím, jestli ji koupit nebo ne. Pravidelně ji přidávám a odstraňuji z košíku :D Tak si asi počkám na tvůj názor a uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem jediná, kdo má unboxingy vždy tak dlouhé? Mám tam vždy milion fotek, přemýšlím, že také začnu fotit jen jednu :D Jinak zavidím obě knížky. Sice jsem ještě nečetla Volání kukačky, ale stejně ti Hedvábníka závidím. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hedvábníka mám, ale na tu Druhou šanci si taky myslím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Perfektní přírůstky :) Druhá šance vypadá skvělě a po Hedvábníkovi toužím už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé Hedvábníka ti závidím tu druhou knihu neznám, ale vypadá také skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní22/3/15 13:40

    Chtěla bych si něco přečííst, ale teď musím číst četbu do školy, která mě vůbec nebaví až na nějaké jedince:(:D
    http://blondegabi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Hodvábnika mám doma a je to výborná kniha, dúfam, že sa aj tebe bude páčiť tak ako mne :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...