20. dubna 2015

NOVÁ HARRY POTTER CHALLENGE

Pamatujete, jak tu před nějakou dobou (ehm, 3/4 roku :-D) probíhala Harry Potter Challenge? A jak jste byli všichni nadšení? Rozhodla jsem se, že se k tomuto projektu, i když v jiné formě, vrátím. Všichni už asi víte, že HP je moje naprostá srdcovka <3 a chtěla jsem s ním tady na blogu něco vytvořit, takže tak.

zdroj

UKÁZKA 1
"Neexistují žádní kouzelničtí princové," rekl Lupin, ted se usmíval. "To je titul, o kterém uvažuješ, že by ses jím honosil?" Myslel bych, že být 'Vyvolený' by mohlo být dostacující.

UKÁZKA 2
„Přečti si to,” řekl a strčil jí matčin dopis do ruky. “Přečti si to!
Brumbál měl plášť, Hermiono! Na co jiného by ho chtěl? Nepotřeboval plášť, mohl vykonat zastírací kouzlo tak silné, že by byl naprosto neviditelný!”
Něco spadlo na zem, zatřpytilo se a zakutálelo se pod židli: Když vyndával dopis, vypadla mu i zlatonka. Sklonil se, aby ji zvedl. A pak, právě načatý pramen báječných objevů ho překvapil dalším darem, šok a údiv v něm vybuchly a on zakřičel.

ODPOVÍDAT MŮŽETE ZDE
ukončeno

Tak jo, jestli to teď zase všichni poznáte všechno, tak to balím! :)

4 komentáře:

  1. HP taky miluju, ještě musím ověřit ale ty ukázky, první vím, druhou tuším :D Super nápad!

    OdpovědětVymazat
  2. Super!! Teď jsem se dost zapotila, ačkoliv to ve finále nebylo tak těžké. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tentokrát si nejsem jistá... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní26/4/15 15:11

    No musím říct,že pot ze mě teče :-D Super hra!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...