28. června 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Copak mi přišlo nového?


Znáte mě, já a sebe(či jakékoli jiné)vzdělávání. A tak mě zajímají o věci, co se jídla týká. Sladký život bez cukru zní zajímavě, tak jsem chtěla vidět, jak se s tím autorka popere, jestli jen trapně stévií a v tom je celé kouzlo knihy nebo má i jiné nápady, tak uvidíme. Co jsem tak prvně listovala, tak je tam část povídání a část recepty. Píše tam o osmitýdenní odvykačce od cukru, tak schválně, pojď do mě :) A Smoothies mi ukazovala, už je to nějaký čas, kolegyňka v práci, sice jinou knihu, protože tohle je, tuším, horká novinka, ale šlo prostě o zelené koktejly, špenát, salát a tak. A z jejího povídání to vypadalo zdravotně vážně dost zajímavě, ona se tímhle dost zaobírá, tak jsem se po tom podívala víc, no a tahle kniha píše i o detoxu a o nějaké kůře přemýšlím už delší dobu, že bych na sobě chtěla otestovat, tak se možná vrhnu zrovna do tohohle. Sice si říkám, rozmixovat salát, fuuuuj, ale když to zvládli jiní ...



5 komentářů:

  1. Já jsem si zelené smoothies už párkrát dělala, jen obyčejné s banánem a polníčkem, a ten polníček v tom nebyl vůbec cítit, takže myslím že se není čeho bát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? tak to me trochu uklidnuje, potrebuju nejaky nazor "z lidu", protoze je jasny, ze v knizce o smoothie reknou, ze je to bozi :-D tak snad to dam :)

      Vymazat
    2. No tak samozřejmě záleží na tom, co dalšího v tom smoothies budeš mít, pokud to není čistě zeleninové a salátové tak by to mohlo být v pohodě :) Tak ti budu držet palce :D

      Vymazat
  2. Vůbec se toho neboj, jakmile do smoothie šoupneš banán, přebije to veškeré ostatní chutě. Anebo jahody :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké knihy - obě bych si také někdy ráda pořídila. Užij si je :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...