25. srpna 2015

BALZÁM NA VLASY OROFLUIDO

Když jsem si vybírala, do čeho půjdu, padl mi do oka tento balzám na vlasy a to z několika důvodů. Za prvé je známé, že léto a slunce tvoří pro vlasy solidní zabíračku, takže jsem jim chtěla dopřát. A za druhé, zaujal mě ten naprosto nádherný flakonek, no řekněte, vypadá naprosto luxusně. A pak už jsem jen doufala, že to nebude navrch huj a dole fuj :)


Balzám je vhodný pro všechny typy vlasů, což je super, protože já nějak nejsem schopná zařadit své vlasy do jedné kategorie, přijde mi, že si dělají co chtějí, jak se jim to hodí. A nanášet se může na vlhké i suché, čemuž jsem se dost divila, já mám zažité jen takové to použití na způsob šampónu, umýt, nanést, čekat, omýt.


Co se složení týče, obsahuje tři cenné přírodní oleje:
  • Arganový olej - Tekuté zlato pro vlasy, který nám příroda daruje z pecek plodů argánie trnité. Arganový olej obsahuje velké množství vitaminu E a mastných esenciálních olejů, má podobné složení jako naše pleť. Tento olej dodá vašim vlasům sílu, ale zároveň mimořádnou lehkost a úžasnou hebkost.
  • Lněný olej - Cenný olej z lněných semínek přináší vlasům nádherný lesk, protože ihned po ošetření začnou zachycovat a odrážet světlo. Lněný olej zacelí a zjemní vlasové kutikuly, je nepostradatelným pomocníkem při sjednocení a úpravě účesu.
  • Olej ze šáchoru jedlého - Olej je bohatý na nenasycené mastné kyseliny a tokoferoly, které chrání vlasy proti působení volných radikálů. Olej ze šáchoru jedlého – pro vlasy jemné jako hedvábí, objemné, hladké, pružné a snadno upravitelné.

Podle výrobce by vůně měla být - delikátní, vanilkové aroma s tóny pryskyřice vám připomene fascinující svět orientálních vůní. A musím souhlasit, cítím v tom moji milovanou vanilkovou vůni, ale také je to ke konci lehce říznuté něčím štiplavým, orientálním. Není to nijak silné, vtíravé, naopak jde o hodně jemnou a příjemnou záležitost.


Použití dle výrobce: Stačí vetřít dlaní ruky několik kapek do vlhkých vlasů vysušených ručníkem. Množství oleje si určíte sami podle typu, délky a síly vašich vlasů. Lze také použít na suché vlasy pro rychlou úpravu a lesk: hedvábná, snadno vstřebatelná textura nezanechá zbytky ani vlasy nezatíží. Po aplikaci olej neoplachujte.

  • Aplikace do vlhkých vlasů - Zkrátí dobu vysoušení nebo kartáčování vlasů. / Přinese vlasům lehkost a hedvábnou jemnost a zanechá je snadno rozčesatelné. / Dodá vlasům objem a pohyb. / Zdůrazní lesk vlasů.
  • Aplikace do suchých vlasů - Dodá vlasům ihned výjimečný lesk. / Pomůže při úpravě krepatých vlasů a usnadní česání. / Zanechá vlasy jemné, pružné a upravené.
 
Jak už jsem předeslala, aplikace do suchých vlasů jsem se dost bála. Nemám ráda, když je něco mastné, nesnesu takové ani krémy apod. Naštěstí to na vlasech není nijak znát, pokud tedy nanesete přiměřené množství. Já jsem to zkoušela především na takové ty rozlítané, krepaté, neupravitelné délky a překvapivě je to zkrotilo. No a na vlhké je to jasné, rozčesávání jedna báseň.

Mínusem je nakonec, ten původně vychvalovaný a to, co mě přitáhlo, flakonek. Nemá totiž žádný dávkovač, je tam jen díra a trubky jako já si do dlaně nalijí půlku lahve... Ne dobře, to se mi nestalo, ale je to vážně manipulace jak s výbušninou, aby k tomu nedošlo.


Máte s touto značkou nějakou zkušenost? Pro mě to byla první a co jsem zjistila a četla o tom, považuje se za dost luxusní a vyhledávanou. Tak uvidíme, jestli ještě něco vyzkouším.

6 komentářů:

  1. Značku neznám, ale olej vypadá skvěle. Zvlášť, pokud tak krásně voní. Absence dávkovače je ovšem chyba, která se bohužel u olejů objevuje

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. voni krasne, uplne bych si to dovedla predstavit jako vonavku :)

      Vymazat
  2. Taky ho používám, je super, nejlepší produkt, který používám na konečky :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. Tento balzam som ešte nemala, avšak moja kamarátka kaderníčka ho odporúča. Mne je skôr ľúto vyhodiť za neho toľko peniažkov no raz si ho určite kúpim :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Orofluido miluju! :) nanáším ho do mokrých vlasů, které následně vyfénuji. vlasy mám poté jako z reklamy a ta vůně, ach <3

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...