12. srpna 2015

DEGUSTACE PARFÉMŮ - BLOGGER EVENT

Před dlouhými a dlouhými časy ... Jsem byla pozvána na jednu z nejlepších blogerských akcí, kterých jsem se zúčastnila. Šlo o degustaci parfémů a akce byla na konci května. Mě se ale sepsaný článek podařilo omylem smazat a teď, při probírání fotek, jsem si na to vzpomněla. A přece vás nemůžu ochudit o tento skvělý zážitek. Takže znovu :)


Akce se konala v Nové Pace, kde se nachází sklad a eshop Elnino - parfémy. Je to jediný sklad pro ČR a okolní země, takže dost speciální místo. Nejbližší další sklad se nachází až v USA, takže je vám jasné, že ten náš, v ČR, obsluhuje celou Evropu a to už je co říct.

Nebudu se vykecávat, ukážu vám naprosto nádherné fotky, které fotila Pavla Mendřická, fotografka objednaná po tuto akci. Také se tam točilo video, přišla jsem si jak do televize :) A kromě parfémů, spousty kosmetiky, výborného jídla a pití a zákusků, jsem potkala a poznala naprosto skvělé lidičky.

Konferenční místnost s terasou, kde se akce konala. Celá prosklená s výhledem do dalekého okolí. Bylo to tam nádherné. Sněžka v dáli, příroda kolem, úžasné prostředí.



Ten jahůdkový vpravo dole a ten čokoládový vpravo nahoře - mé chuťové buňky zaplesaly!







Součástí akce bylo i to, že jsme si každá z nás vyrobila vlastní parfém dle našich preferencí (aneb smíchaly jsme, co nám vonělo :) a dostaly ho s sebou domů. Můj byl, co vám budu povídat, naprosto nejvoňavější.


Představení nové biokosmetiky na našem trhu značky Frais Monde. Toto jsou parfémované olejíčky, mám teď doma nějaké na testování a je to jedna z nejvýdržnějších vůni, co jsem kdy měla.

Hity a novinky letošního léta.

3 komentáře:

  1. Velmi zajímavý příspěvek . Nikdy jsem se setkal nic podobného.

    polibek
    alexamariani.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, hned bych na takovou akci vyrazila :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...