16. srpna 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Přibylo mi opět pár kousků.


Tři knížky z Albatros media. Ztracené vypadá jako takové ty skutečné příběhy týraných žen, nic takového jsem ještě nečetla, ale hodně se o tom mluví, tak je nejvyšší čas. Call girl v utajení mě zaujala, protože mi připomněla ten Call girl seriál, nevím, zda mají něco společného, ale třeba se to bude podobat mému oblíbenému seriálu Sex ve městě, pak bych byla spokojená. A Mráz, pane jo, docela kousek tlusté knížky. Kamarádka, kterou nic moc nerozhází, ji četla a byla rozhozená, takže to jsem musela mít.





5 komentářů:

  1. Urbaníková píše dobré knížky. Zatím teda ženské románky, ale tahle má být jiná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja od ni jeste nic necetla, tak jsem zvedava na premieru :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. me Mraz laka hlavne ted v tech vedrech, takove priznacne :-D

      Vymazat
  3. Pěkné přírůstky :-). Ani o jedné knize jsem moc neslyšela, tak doufám, že se Ti budou líbit! :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...