5. srpna 2015

KNIŽNÍ PŘÍRŮSTKY

Copak mi přibylo?



Rubínová záře od Moby mi udělala neuvěřitelnou radost. Určitě jste si všimli, jak jsem propagovala své milované Květy z půdy. Když jsem sérii dočetla, hledala jsem po antikvariátech další knížky této autorky a kde nic tu nic. A pak koukám do edičního plánu a co tam nevidím! Doufám, že mě i tato její série chytne.

Spirit animals je už druhý díl, jednička se mi líbila, obal je naprosto boží, zvířátkový, nechám si to jako jednohubku na teplé letní večery :)




7 komentářů:

  1. Na další sérii od autorky Květů z půdy se také chystám. Jsem na ní hodně zvědavá. :) Skrytou hrozbu jsem už četla a stejně jako první díl se mi moc líbila. Už se nemůžu dočkat třetího dílu, který zanedlouho vyjde. :)

    OdpovědětVymazat
  2. a ja dneska nasla toto :-) treba to vyuzijes :-) ps: cena by se urco dala ukecat :-) http://knihy.bazos.cz/inzerat/49727128/VC-Andrewsova-od-99-Kc--Pentalogie.php

    OdpovědětVymazat
  3. Na autorku Virginiu C. Andrewsovú sa chystám už dlhšiu dobu . Zatiaľ som si dala do zoznamu 6 jej diel (kníh) ale teraz sa tam dostala už 7 . Dúfam že čoskoro budem čítať nejaké dielo od nej . Ináč dobrý výber kníh .

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, ta Rubínová záře vypadá zajímavě, alespoň podle obálky ;) :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé tipy ke čtení :-) díky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat
  6. Na skrytú hrozbu sa nehorázne teším, som zvedavá, aké to bude... a aj tie ďalšie potom :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné knihy :-). Skrytá hrozba je pěkné čtení :-).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...