22. srpna 2015

POSTCROSSING - INCOMING

Dívala jsem se, kdy jsem naposledy přidávala příspěvek z postcrossingu a ehm bylo to loni. Pravdou je, že jsem měla v pc asi půlroční pauzu, kdy jsem neposlala ani jeden pohled, za to tentokrát jsem tomu propadla ještě hlouběji, točím denně takových pohledů, že byste se divili. A co na to doma? Prý jestli si zas raději nechci kupovat knížky :-D 

Jak jsem zjistila minule, hodně z vás se postcrossingu věnuje a jak jsem zjistila (a moc mě potěšilo), vím o pár lidech, které jsem svým vyprávěním o tom "donutila" zapojit se :) A protože tito mi píšou, ať sdílím své pohledy (a já to nedělám v oficiálním pc profilu), tak jsem se rozhodla vrátit k publikování sem. Třeba to zaujme někoho dalšího a chytne se. 

Navíc myslím, že i kdo se pc nevěnuje, se rád podívá na pěkné obrázky všude možně kolem světa, protože hlavní prosba v mém profilu je turistický pohled města odkud ho člověk posílá. Tak pojďme na to.










6 komentářů:

  1. Anonymní23/8/15 08:39

    Kráásné pohledy! Ale trochu ten postcrossing nechápu, o čem že to je? =O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jukni na www.postcrossing.com tam je nekde about a vsechno tam vysvetlujou :) Pripadne doplnujici dotazy rada zodpovim staci napsat :)

      Vymazat
  2. Moc hezké pohledy. O postcrossingu už docela dlouho přemýšlím tak s tím asi začnu :)
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. urcite zacni, je to fakt obrovska radost najit ho ve schrance, ja uz presne vim, kdy chodi postacka a vybiram to hned po ni :-D

      Vymazat
    2. bude tam, nebude tam, z jaky zeme, jakej obrazek ... uplna bojovka :-D

      Vymazat
  3. Hezké pohledy. Já mám taky nejraději pohledy turistické, ale zrovna ty moc nedostávám. http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...