21. září 2015

FRAIS MONDE VŮNĚ

Nedávno (relativně) jsem psala o skvělé akci - Degustaci parfémů (klik), kde proběhlo i představení (u nás nové) italské značky Frais Monde a její kosmetiky. A já tu pro vás mám nyní něco málo z jejího zhodnocení.


Nejvíce mě, hned zkraje, zaujaly vůně. Očuchávali jsme je tam a moc hezky nám o nich povídali, tak se tomu ani nešlo vyhnout, aby se do nich člověk nezakoukal (nezačichal :) ). A tak jsem se jala je doma vyzkoušet. Nejdříve se podíváme, co o této značce říká výrobce. 


Objevte jedinečné kouzlo čisté přírody a dopřejte si voňavou péči, kterou Vám přinášejí pouze parfémované oleje Frais Monde. Parfémované oleje jsou hypoalergenní a neobsahují žádný alkohol ani konzervanty. Jsou tedy výbornou volbou pro jedince s citlivou pokožkou. Pokud hledáte přírodní alternativu klasických toaletních a parfémovaných vod, jsou pro Vás právě parfémované oleje Frais Monde tou správnou volbou. 

Díky jedinečné olejové struktuře provoní Vaši pokožku na mnohem delší dobu než běžné vůně. Vaše pleť bude po celý den chráněná a dokonale jemná. Vůně parfémovaných olejů Frais Monde se nejlépe rozvine pokud nanesete několik kapek na teplá místa na těle. Podlehněte jejich voňavému půvabu i Vy!


Co k tomu říci, vezmu to postupně. Že jde o záležitost hypoalergenní, bez alkoholu a konzervantů, no řekněte, kdo by to nepovažoval za plus. Já tedy určitě. Původně nám bylo řečeno, že se jedná o přírodní kosmetiku, jedna moje známá odbornice sice říká, že úplně certifikát "přírodní" by to nedostalo, ale oproti běžnému tam určitě nějaká přírodní alternativa bude.

Výrobce dále tvrdí, že olejová struktura drží na těle déle a s tím musím souhlasit. Jedna z těchto vůní, o kterých budu dále psát, je největší držák s jakým jsem se zatím setkala. Já vím, já vím, nesnědla jsem moudrost světa a neznám toho tolik, každopádně to pro mě bylo překvapení. Pár hodin? Fajn asi jsem si toho nanesla nějak moc. Půl den? Ehm co to voní? Druhý den ráno? Ale tak tady už je něco divné ... :)

Testovala jsem toaletní vodu a několik parfémovaných olejů. Přiznám se, a kdo mě čtete to už ví, že mám trochu problém s mastnotou, nesnesu to na sobě. Což vykazuje zásadní problém při nanášení olejíčků, protože normální člověk si dá na otvor prst, otočí lahvičku, namočí, no víte jak, že. Já tam ten prst nedám, protože mastné plosky rukou jsou pro mě tabu. Úchyl, trošku. Nakonec jsem vynalezla způsob nanášení přes hřbet ruky a roztírání po krku a ostatních teplých částech těla, ale každopádně nějaký rozprašovaček či roll-onek bych vážně uvítala.

Povědomá vůně vanilkového dřeva pro ty, kteří hledají výraznou sladkou parfemaci 
s dřevitým nádechem.


Zpočátku osvěžující tóny pomeranče usměrňuje květ bavlníku. Zahalte se do osvěžujících tónů a zpříjemněte si tak svůj všední den.

Svůdná vůně plná svěžích tónů broskve a bílého pižma. Počáteční tóny šťavnaté broskve obohacuje nádech bílého pižma.

Pokud vás tyto vůničky zaujaly, určitě mě sledujte, spolu s Elninem pro vás chystáme soutěž právě o ně! Zatím se můžete podívat jaké všechny mají a začít pomalu, ale jistě, vybírat, o kterou z nich si zahrajete :)

1 komentář:

  1. Pěkný článek! Zaujalo mě to a určitě bych v budoucnu chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...